Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

Έν Έλει στας 3/11/2023.Η πραγματική πλατεία του χωριού μου είναι μέσα στην καρδιά μου!.Αυτή που φτιάχνεις είναι μια βιτρίνα για να γίνεις και πάλι αυτό που δεν είσαι και να την βλέπουν οι περαστικοί,λέγοντας μπράβο στον ¨δημοκράτη¨ Γιάννη...και να σου γράφουν σχόλια,μόνο που περνάς τα αρεστά,δηλαδή αυτά που σε αποκαλούν μέχρι και θεό για τα έργα σου!.

-ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ Η ΠΙΤΣΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΚΙΟ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΜΑΣ.ΥΠΗΡΧΑΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΕΡΓΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ Δ.Σ.ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ.

-ΕΝΩ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΑ ΕΓΙΝΑΝ,ΟΥΤΕ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΝΑΠΛΑΣΕΩΣ ΤΩΝ 2.000.000 ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΜΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΠΑΛΙΑ ΠΛΑΤΕΙΑ,ΠΟΥ ΕΣΥ ΥΠΟΤΙΜΑΣ ΣΑΝ ΕΝΑΣ ΚΟΙΝΟΣ ΛΟΓΟΚΡΙΤΗΣ ΣΑΝ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΟΥ ΜΕΣΩ ΤΟΥ FACEBOOK.

-ΠΕΠΑΛΑΙΩΜΕΝΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΙΔΕΑ ΑΠΟ ΔΙΟΙΚΗΣΗ....ΤΩΡΑ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΝΑ ΜΕ ΒΡΙΣΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ.ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ,ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΕΡΟΛΟΓΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ.


Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΡΥΠΙΩΤΗΣ πρόσθεσε 4 φωτογραφίες.
ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΕΦΑΝΙΑΣ , ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΛΟΥΣ , ΑΣΤΕΡΙ ΦΥΤΟΠΑΘΟΛΟΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ .... ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ .... ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΝΩ ΚΑΛΑΙΣΘΗΤΑ ΕΝΑΝ ΧΩΡΟ ..... ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ !!!!!(EΠΙΣΗΣ ΚΥΡΙΕ...)
Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Χθες στις 5:08 μ.μ. ·


  • Αρέσει στους Agganis Agganistravel, Athanasios Vasiliou, Kyriakos Diamantakos και σε 53 ακόμη.(μόνο?)
  • 1 κοινοποίηση
  • Mpesy Dribakoy επαινο...στον Κ ΓΡΥΠΙΩΤΗ !
    Χθες στις 5:17 μ.μ. · Μου αρέσει! · 2
  • Μανώλης Γραφάκος Μπράβο Γιάννη! Οποίος δεν γνωρίζει τη γραφειοκρατία και τα εμπόδιά της, δεν μπορει να κατανοήσει το μέγεθος της σπουδαιότητας των έργων αυτών!
    Χθες στις 6:18 μ.μ. από κινητό · Μου αρέσει!
  • Pzourntou Mihelakou-Zourntou με τον κινδυνο να χαρακτηριστω.....με παμπολλα επιθετα...θα πω την αποψη μου για την ..αναπλαση της πλατειας του χωριου μου......δεν θεωρω οτι ηταν προτεραιοτητα στο χωριο η αναπλαση της πλατειας.....για ποιο λογο...μια χαρα ηταν...γιατι να σπαταλαμε χρηματα.... και σε τετοιους καιρους...γκρεμιζουμε και ξαναχτιζουμε;γιατι; ποια η αναγκαιοτητα και η σπουδαιοτητα αυτου του εργου;
    Χθες στις 6:30 μ.μ. · Τροποποιήθηκε · Μου αρέσει!
  • George Kormpakis Στην Στεφανια το βλέπω τι γήπεδο.Στο Βρονταμα πότε?????(όπως της Στεφανιας το θέλεις?.)
    Χθες στις 7:02 μ.μ. από κινητό · Μου αρέσει!
  • ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΡΥΠΙΩΤΗΣ Γιώργο την επόμενη εβδομάδα είναι η σειρά σας υπομονη λέξη αξιοπρεπείς άλλωστε όλα ξεκινούν για να τελειώσουν ποτέ για να μείνουν στην μέση εσυ άλλωστε γνωρίζεις απο έργα!!!!.(αφού ξέρεις Γιώργο γιατί ρωτάς?)
    Χθες στις 7:32 μ.μ. από κινητό · Μου αρέσει!
  • ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΡΥΠΙΩΤΗΣ Πιτσα μου αν εσυ θεωρείς ότι αυτό που υπήρχε εκεί ήταν πλατεία τότε όντως δεν χρειαζόταν σε ότι αφορά το κάτι άλλο σαν έργο καλο θα ήταν σαν ενεργός πολίτης που είσαι να μου το αναφέρεις για να ξέρω και εγω το τι σαινει(?) κάτι άλλο και επιπλέον το γκρέμισμα πάντα γίνεται γιατι ένα έργο πάλιωνει όπως και το παλιό το σπίτι και χρειάζεται ανανέωση!!!!!
    Χθες στις 7:36 μ.μ. από κινητό · Μου αρέσει!
  • ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΡΥΠΙΩΤΗΣ Και κάτι σημαντικό ας κόψουμε την πλάκα με την σπατάλη των χρημάτων σε έργα και ιδίως σε τέτοιους καιρούς γιατι είναι ανάγκη να υλοπουνται έργα ανάπλασης και υποδομών όπως είναι και το αντιπλημμυρικο του Ελους αλλα και Υπ όψιν και το αποχετευτικό του Βλαχιώτη που θα λύση και σχεδόν άμεσα το πρόβλημα αφού με τον νέο σχεδιασμό θα δοθεί και άμεση λύση στο αιώνιο πρόβλημα των λυμάτων του Ελους(ορίστε?) για αυτό και για πολλούς άλλους λόγους καλο είναι να τα αναλύσουμε όλα γιατι ίσως σε περίοδο κρίσης να μην χρειάζεται να πληρώνουμε τπτ σε έργο η εργασία και απλά να περιμένουμε το διαφορετικό έργο που θα προταθεί !!!!
    Χθες στις 7:41 μ.μ. από κινητό · Μου αρέσει! · 1
  • Pzourntou Mihelakou-Zourntou πλατεια ηταν Γιαννη μου πλατεια και μαλιστα απο τις ποιο ομορφες του δημου μας... αν εξαιρεσεις το περιπτερο που ηταν το ..."μελανο" της σημειο...και ναι .....οτι γινεται ξερω για καλυτερα γινεται..αλλα το βρηκα περιττο....οσο για τις αλλες αναγκες ...μια βολτουλα οταν βρεξει πολυ(και λίγο φτάνει..) ..και συνεχομενα .....στα δρομακια του χωριου...και θα τις δεις και μονος σου.....πνευματικο κεντρο....το ζηταμε δεν ξερω και εγω ποσα χρονια(40 χρόνια ακριβώς...δική μας η ιδέα,άλλα όχι μόνο για Πνευματικό Κέντρο και σε συγκεκριμένο χώρο!.)......και αλλα πολλα που δεν ειναι της παρουσης......απο κοντα τα υπολοιπα....(έγινε κάτι τέτοιο?.Το έγραψε και σε άλλον...πέρασαν κάτι μήνες και πάει για 1 χρόνο!.Η απάντηση μου θα ειναι η δέουσα...).
    Χθες στις 7:53 μ.μ. · Μου αρέσει!
  • George Kormpakis Το ξέρω Δήμαρχε....(ΑΦΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΡΩΤΑΣ?)
    Χθες στις 8:07 μ.μ. από κινητό · Μου αρέσει!






  • Velies Monemvasias ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΙΩΑΝΝΗ(ΔΙΣ..)