Σάββατο 7 Ιουνίου 2014

Βρήκα το τοπογραφικό διάγραμμα της φτωχής παράγκας του Παππού μου..χωρίς χημική τουαλέτα.Αν δεν σας ενοχλεί κάτι τέτοιο!

Δεν είναι άσχημη η ιδέα για την δημοπρασία της Κυανής Ακτής Έλους...μετά το τοπογραφικό που δεν είχε όλα ειναι μια χαρά(πήρε και την άδεια το 2007...ενώ ήταν κλειστό και χωρίς τοπογραφικό...η βγάζουν κάθε χρόνο ένα έτσι για να υπάρχει?.Πάντως την εποχή εκείνη ήταν επί δήμου Έλους...)...έχει και αρχαιολογικούς χώρους,αφού δεν ενοχλούν τις ανασκαφές και τους αρχαιολόγους,τα σκουπίδια στην παραλία θα φύγουν μέσω της Σπάρτης(στάνταρ άσσο δεν το παίζω,για τριπλή κάτι μπορεί να γίνει!).

-Έχω  αρχίσει να ψάχνω και το τοπογραφικό της παράγκας του Παππού μου και του Πατέρα μου,που την χάλασε με μέγα πάθος και οργή,για έναν λόγο που δεν μου τον είπε ποτέ γιατί το έκανε με έναν τρόπο βίαιο,πράγμα που γνωρίζοντας τον πολύ καλά κάτι πρέπει να είχε συμβεί...ξέρω στο περίπου(όρος των εισηγητών του δήμου σας),που ακριβώς βρισκόταν ή μάλλον ακριβώς...και έχει άλλα τόσα τοπογραφικά όσα έχουν τα γύρω (οικόπεδα)δεξιά,αριστερά και πίσω του ακινήτου σας.
-Όταν ήμουν μικρός με έπαιρνε απο το χέρι ο Παππούς μου για την καθιερωμένη κλασσική απογευματινή πορτοκαλάδα και δεν ήταν από φρέσκο-στημένο χυμό πορτοκαλιού(λίγο άγνωστη την εποχή εκείνη...),είμαι σίγουρος ότι αυτός πρέπει να ήξερε περισσότερα για την γύρω περιοχή...απο τους σημερινούς τοπογράφους...κάτι ολίγα κατά μεγάλο ποσοστό και ένα μικρό κακό παιδάκι θυμάται...
-ΌΧΙ βέβαια στο Τουριστικό Κατάστημα που δεν υπήρχε ακόμα,άλλα σε αυτό που ήταν λίγα μέτρα σε απόσταση απο την παράγκα μας!!!.
-Μια  απλή παράγκα ήταν και αυτή χωρίς τοπογραφικό διάγραμμα...είχε μερικά τραπέζια παλαιάς τεχνολογίας...για χημικές τουαλέτες,...μάλλον δεν είχαν έρθει ακόμα εν Ελλάδι...αφού υπάρχει τέτοια σοφία στο δήμο σας...γιατί όχι και 2-3 πλωτές!.
-Τώρα αυτά τα λίγα τ.μ που δίνει για να τις εγκαταστήσουν...θα ειναι μια προσφορά του δήμου σας,του πλειοδότη(αν υπάρξει),ή σαν αυτές που  υπάρχουν σε 3-4(?)γήπεδα και ειναι στο ενοίκιο,κάτι που ασφαλώς δεν το γνωρίζω και δεν υπάρχει και στην σύμβαση και στο τοπογραφικό σημείωμα...μάλλον από κάποια μικρή παρατυπία ή αβλεψία,πιθανότατα θα ειναι δαπάνη του πλειοδότη(αν υπάρξει εθελοντής)...σίγουρα γνωρίζω ότι υπήρχαν και πριν 43 τόσα χρόνια σε κάποια μέρη πίσω απ` την παραλία και στον υπάρχον αρχαιολογικό χώρο!!!.(γιατί ειναι αρχαιολογικός ο  χώρος?.Ρωτήστε τους αρμόδιους παράγοντες..)
-Αυτές που ήταν σταθερές και έγινε γενικώς και ειδικά σε όλο το ακίνητο ανακαίνιση του μαζί με αυτές από το φιλόπτωχο ταμείο του δήμου Έλους,έχουν κάποιο στατικό πρόβλημα?.Αν ειναι το πρόβλημα ότι έχουν μερικά σκαλοπατάκια δεν μπορούμε να πάμε τόσο πίσω για την λύση αυτού του προβλήματος(πάντως κάποιος ήταν παρόν και θυμάται τα πάντα...άλλοι ίσως να ξεχάσαν)...ας βάλουν ανελκυστήρες(αυτά που πάνε πάνω-κάτω,χωρίς την βοήθεια Η.Υ)...αυτά που έλεγαν στο Δ.Σ τους δεν ήταν αλήθεια ή μήπως τα πλήρωσε ένας άλλος δήμος?
-Αυτό πιθανόν να το έχουν ξεχάσει μερικοί και άλλοι να μην τις πρόλαβαν τις πρώτες τουαλέτες...υπήρχαν και μερικές βρύσες της Κοινότητας Έλους...τότε που ο δρόμος δεν είχε άσφαλτο,άλλα είχε παρά πολύ κόσμο..στο λεωφορείο δεν χωρούσε έκανε και διπλά δρομολόγια,έγινε κι ένα μικρό ατυχηματάκι με την πόρτα στην προσπάθεια να ανεβεί μια γυναίκα,μερικές φορές δεν έκανε καν στάση στο Έλος..καρότσα αγροτικού,τρακτέρ,και ενός αλόγου με ή χωρίς να σέρνει πίσω του κάτι,γαϊδάρου,μουλαριού και δίτροχα με πέταλ για όσους είχαν,κλασσικά μηχανάκια,ακόμα και με τα πόδια,με ένα Ελληνολατινικού τραγούδι σε γνωστό διαγωνισμό,που μάλλον(?)είναι να γίνει τώρα τον Μάιο!!! 
-Αυτοί οι διάδρομοι για τα Α.Μ.Ε.Α..μήπως έχει γίνει κάποια σύμβαση,που έχει δει ένας και δεν ειναι τόσο καλό παιδί...ας πούμε μια σύμβαση προμήθειας..από το καλοκαίρι του 2012,2013 για την κατασκευή ειδικών μπαρών για την πρόσβαση τους στις παραλίες του δήμου σας...με ένα ευτελές πόσον,πάλι συμπτωματικά πλησίον της Σπάρτης(καθαρισμός ακτών του δήμου σας απο τα φύκια π.χ για αυτή την σύμβαση γνωρίζει κάνεις κάτι σχετικό ή ειναι εντελώς άσχετο με το θέμα?.
-Στην δική μας παραλία δεν έχει κάνει την εμφάνιση του κάτι σχετικό με πρόσβαση των Α.Μ.Ε.Α...υπάρχουν στις άλλες παραλίες του δήμου σας?. 
-Μόνο 10 ευρώ το τ.μ,τα ίδια κόλπα έκανε και ο δήμος Έλους....το αποτέλεσμα ήταν για όσα αστεία λέγονταν στο Δ.Σ σας,που δεν ήταν και τόσο αστείο σε  τελική ανάλυση,αφού όλα έγιναν καλά την σήμερον για ποιον λόγο χαλούσατε της φωνητικές χορδές,είναι ακατανόητο και τις διαφορές κορώνες που πέταγαν αυτοί που γνωρίζουν από χρόνια τα τι και τα πως της Ατοπικής Αυτοδιοίκησης,είναι κάτι παράξενο....εκτός την ημερομηνία Παρασκευή και 13,που δεν ειναι καλό σημάδι!!!
-Πάλι θα τα ακούσω,αλλά έχω ιερή υποχρέωση για τον τόπο που έζησαν ο Παππούς μου(που θα μπορούσα να μην φέρω το όνομα του,από τα πρώτα μου δευτερόλεπτα) και για του Πατέρας μου,μόνο και μόνο για τα κοκάλα τους και πολλών άλλων που έζησαν σε αυτά τα μέρη με υπερηφάνεια,ακόμα και για αυτούς που αγάπησαν το χωριό μας και έγινε το δικό τους χωριό,αξίζει τον κόπο δεν έχω κανένα κέρδος,δεν θέλω και  κανένας να μην μου πει μπράβο,που άλλωστε δεν το αξίζω,αφού κανένας άλλος δεν κάνει τίποτα σε αυτό το χωριό,σε αυτόν τον δικό μας τόπο...αυτοί ειναι απλοί ιδιοκτήτες σε κάτι που δεν τους ανήκει....αποφασίζουν κάποιοι που δεν γνωρίζουν απολύτως τίποτα για το Έλος μας!!!.Εκτός κι αν δεν το θέλουν να υπάρχει στον δήμο τους και έχω πολλές ενδείξεις,μαζί με αποδείξεις...όχι αυτές που έγιναν για προεκλογικούς και μόνο λόγους και να παρθούν κάποιοι ψήφοι παραπάνω..αυτό δεν με ενδιαφέρει...έγραψα για αυτά που δεν έγιναν και με το παραπάνω,αλλά.........
-Όσο αφορά το μήνυμα που μου έστειλαν στις αρχές του προηγούμενου μήνα και το κατάλαβα μετά τις εκλογές ότι είχε για στόχο εμένα...δεν θα πάρουν σήμερα την απάντηση μου...πάντως δεν έχω φόβο από κανέναν και για τίποτα,ούτε κρατάω κακία σε κανέναν δεν είμαι απο αυτούς τους ας πούμε ανθρώπους,την αδικία εις βάρος αποδέχομαι,αλλά όχι σε ότι αφορά τον Ευρώτα και το Έλος μας...ξεχνάω εύκολα τα πάντα...στα σκουπίδια έκανα μπάνιο,εκεί θα πάω και φέτος...ίσως να έχουμε κάποια αμοιβαία σχέση!!!.Δεν με πειράζει αυτό το γεγονός...το έχω γράψει και άλλη φορά...Ευρώτας και Έλος ειναι ένα και μοναδικό,κι ας με πουν για μια ακόμα φορά τοπικιστή  κι ας μου βάλουν όποια ετικέτα επιθυμούν.Το βράδυ των εκλογών μπορούσα να κάνω και στους δυο συνδυασμούς μεγάλο κακό,ήμουν έτοιμος...δεν το έκανα,γιατί ο Πατέρας μου με την Μάνα μου ήταν μόνο αγρότες και δεν μου έδωσαν την ανάλογη καλή ανατροφή.
-ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΗ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΓΟ ΟΜΒΡΙΩΝ ΥΔΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ(ΣΑΣ)ΜΕΤΑ ΤΑ ΟΣΑ ΕΓΝΙΝΑΝ ΣΤΗΝ ΚΥΑΝΗ ΑΚΤΗ ΕΛΟΥΣ...ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΛΙΟΚΑΘΑΡΙΣΤΕΣ ΣΑΣ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΑΣ.
-ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΕΛΟΣΙΤΕΣ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΕΙΣΤΕ...ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟ ΕΛΟΣ.
-ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...

Είδος: ΛΟΙΠΕΣ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣΛήψη Αρχείου